موضوع پرسش شما چیست؟
در این بخش، پاسخ رایجترین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید را آماده کردهایم. اگر جواب سوال خود را پیدا نکردید، میتوانید از طریق [تماس با ما] با تیم پشتیبانی آرنیکا در ارتباط باشید.
بله. علاوه بر خرید آنلاین، از طریق سایت آرنیکا، خرید تلفنی از طریق برقراری تماس با شماره 07132307402 ، امکان خرید حضوری نیز وجود دارد. شما با مراجعه به آدرس: شیراز، خیابان شهید فقیهی ( صورتگر) ، نبش کوچه 11، تجهیزات پزشکی آرنیکا، از ساعت 9 صبح تا 9 شب، در روزهای شنبه تا پنجشنبه ، میتوانید بصورت حضوری، اقدام به خرید کنید. توصیه میشود، برای بررسی موجود بودن کالا در انبار، پیش از مراجعه بصورت تلفنی، هماهنگی لازم انجام شود.
خیر، هزینه ارسال برای سفارشات شهرستان به صورت خودکار بر اساس وزن و ابعاد بسته و الگوریتم پست محاسبه میشود.
برای سفارش های شهر شیراز، حداکثر 3 ساعت پس از ثبت سفارش، کالا به مشتری تحویل داده خواهد شد و برای سفارش های شهرستان، حداکثر 72 ساعت پس از ثبت سفارش، محصول به دست مشتری میرسد
در بخش “ویژگی ها” ی صفحه ی هر محصول، نحوه ی گارانتی محصول قید شده است. تمامی دستگاه های پزشکی برقی و دستی موجود در فروشگاه اینترنتی آرنیکا، دارای گارانتی میباشند که این گارانتی شامل هرگونه نقص یا عدم مغایرت کالای ارسال شده با کالای خریداری شده توسط مشتری و اصالت کالا میباشد.
به همراه اکثر کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی آرنیکا، کارت گارانتی، در هنگام خروج کالا از انبار، برای مشتری ارسال میشود. از طرف دیگر، فاکتور خرید شما، به منزله ی کارت گارانتی شماست. شما با همراه داشتن فاکتور خرید خود، میتوانید از گارانتی محصول خریداری شده، که در توضیحات صفحه ی محصول، در سایت آرنیکا، قید شده است، استفاده کنید.
بله. ارائه ی فاکتور رسمی، در صورت نیاز، امکان پذیر است.
خیر. با توجه به اینکه آرنیکا خود را در برابر اصالت و سلامت کالا مسئول میداند، تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی آرنیکا، از همکاری با تأمین کنندگان معتبر تجهیزات پزشکی فراهم میشود و امکان خرید تکی، خرید از مراکز ناشناس یا خرید از اشخاص حقیقی وجود ندارد.
خیر. هیچکدام از کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی آرنیکا دست دوم نیست و امکان خرید یا فروش کالای دست دوم هم به هیچ عنوان وجود ندارد.